« Bowling verschuiven van dinsdag naar maandag.

Gepubliceerd op 28-10-2021

het verzoek van Edwin betreffende het verschuiven van het bowlen van de dinsdag naar de maandag.

Onderstaand de brief van het bestuur na aanleiding van deze kwestie.

Beste leden

Vanuit jullie snelle reactie, waarvoor onze welgemeende dank, over het bezwaar tegen de verschuiving van dinsdag naar maandag is gebleken dat er minstens 9 mensen grote bezwaren aangetekend hebben.

Daardoor komen 3 teams in de problemen en hebben andere mensen ook aangegeven definitief te stoppen als het team niet meer compleet is.

Dit zou het einde van Bowling Vereniging Oss kunnen betekenen wat wij als bestuur absoluut niet kunnen en willen accepteren!

Met dit gegeven zijn wij naar Edwin gegaan en hebben hem medegedeeld dat wij met dit voorstel definitief niet akkoord gaan.

Na deze mededeling en een korte brainstorm over wat de alternatieven zijn, zijn we tot het volgende gezamenlijke besluit gekomen:

Wij blijven op dinsdag bowlen !!
We gaan pas 16 november 2021 verder met de competitie..
(we missen dus een toernooitje en 1 competitiedag die we wel in kunnen halen)
Dit omdat Edwin zijn planning op dinsdag niet op korte termijn rond kan krijgen en we hem wel de ruimte hiervoor moeten geven.
Als bestuur hebben met onze patstelling een win - win situatie bewerkstelligd zodat wij op dinsdag kunnen blijven bowlen en Edwin zijn zaakjes goed kan organiseren

Hopelijk stellen we niemand teleur en kunnen we na de iets langere herfstvakantie-stop op 16 november weer gezellig met z'n alle verder !

Groet

Bestuur Bowling Vereniging Oss